Samsung S5260 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung S5260 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

w.smid 20-09-2012

de samsung star 2 wat een onding
ik mijn toetsen bord is soms gewoon weg
en hij belt vaak in mijn broekzak
is echt een telefoon om moe van te worden
want dit kost mij een vermogen
en de helft van de tijd is mijn toetsenbord weg
maar plus punt is de touchscreen is wel erg Fijn
vergeleken met een samsung star 1

Slechtetelefoonjochie 14-01-2012
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

10 maanden in bezit en ik vind deze telefoon heel slecht. Weinig geheugen, slechte touchscreen en erg klein. Waardeloze camera. Deze telefoon is voor mij geen aanrader.

speedy 43316749 03-01-2012
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Simpele telefoon, maar jammer dat hij maar heel heel weinig geheugen heeft.
En loopt steeds vast, maar wel goeie foto's en geluid kwaliteit.

M. de Hoop 23-12-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ben zeer tevreden over het mobieltje.
Zeer duidelijk geluid met bellen, geluidsterkte staat op de helft.
Internet via wifi redelijk snel.
Heel makkelijk in het gebruik.
Tot nu toe zeer degelijk toestel.

M.de Hoop 04-09-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Vind dit toestel goed,in het begin enige problemen met geheugen gehad, opgelost door er een goede 4gb geheugen kaart er in te doen.
Internet via mijn router redelijk snel tot snel.
Geluid via goede oortjes is super.
En voor de revieuwsschrijvers download even de gebruikershandleiding via internet dan kom je wat meer te weten over het toestel.

Doctor Graph 28-08-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Als je de gsm wilt gebruiken om te telefoneren en voor foto's te nemen is het een degelijk toestel.
Alle andere toepassingen waar je voor betaald zijn onbruikbaar, nl. internet, appstore/app's, sms'en, gebruiksgemak

verder problemen met:
vergrendeling, horizontaal typen, geen externe fototoestelknop! & ligt niet makkelijk in de hand

Joery23 26-08-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik heb de star 2 aangekocht omdat ik enkele jaren geleden de oudere versie van het toestel had. Maar na meer als 3 maanden is er nog geen enkele dag geweest dat ik geen spijt heb van dit toestel aan te schaffen. De internetbrowser geeft constant aan dat er onvoldoende geheugen is. Een bericht typen in 1 keer is bijna onmogelijk door een minderwaardige touchscreen, het reageert vaak niet op aanraking en ook maar 1mm verschil resulteert in het typen van een andere letter. het enige pluspunt is dat er een goede geluidskwaliteit is en een redelijke mediaspeler

gewoonikki 23-08-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik vind dit een waardeloos toestel, Ik zou hem het liefste de deur uit doen. Dit toestel irriteerd me mateloos. Hiervoor had ik een sony Ericsson, super fijn. Het lijkt als het toestel ziet dat je heel wat hebt maar de mogelijkheden zijn (voor) mij ver te zoeken, zoals het veranderen van thema’s, je hebt maar 2 mogelijkheden. SMS is (voor mij) bijna niet te doen, ik vind het erg onhandig met die kleine toetsjes op het touchscreen scherm en dan heb ik nog niet al te grote vingers. Ik had naar Samsung gemaild maar helaas er is geen mogelijkheid om de letters groter te maken…

woepie 11-08-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik kon bij mijn nieuwe abonnement kiezen uit verschillende gratis toestellen en het werd deze in het wit. Het is een heel mooi en vooral fijn toestel. Geluid is ok, zeker met headset echt heel goed. Camera is prima. Touchscreen was even wennen maar na een paar uurtjes ging het al supersnel.
Voldoende mogelijkheden voor mij maar ik gebruik geen internet op mijn gsm, dus daar kan ik niets over zeggen.
Geen problemen met zomaar gaan bellen of zo. Gewoon in de broekzak en niets aan de hand. Batterij gaat lang mee. Kortom, ik ben er heel blij mee.

Anoniemdfdfdf 06-07-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik kreeg deze telefoon voor mijn verjaardag, was er de eerste weken (maand) echt heel blij mij want het is een mooi ding, alleen hij zegt tijdens het internetten heel snel "onvoldoende geheugen" terwijl ik er toch echt een geheugenkaartje van 4GB in heb zitten!

Veder loopt hij heel vaak bij het typen vast ( het touchscreen loopt trouwens zonder typen ook aardig snel vast)

Alvado 18-06-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Het toestel gaat spontaan iemand bellen als je naar de radio luistert. (Het laatst gebelde of ontvangen telnummer, en de telefoon blijft dit herhalen tot je hem uitzet).

Ik heb er 2 gekocht voor mijn dochters. Beide hebben dit probleem. Een software update en volledige reset bij het officiele Samsung-servicepunt geeft geen oplossing.

Ander nadeel: Je kan de radio alleen beluisteren als je de koptelefoon aansluit. Zelfs als je deze over de normale speaker wil horen.

Na de software-update is het geluid van de radio zo zacht geworden, dat deze nauwelijks meer te beluisteren valt. Het spontaan-bel-probleem is wel blijven bestaan, zoals eerder aangegeven.

Niwre1 10-06-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Wat een baggerapparaat. Ben je aan het bellen gaat door het fijne touchscreen ineens de telefoon in stil-stand.
Een nog veel grotere ergernis; Ik rijd regelmatig met een koptelefoon op en luister dan naar de radio. De telefoon gaat vanzelf het laatst binnengekomen telefoonnummer bellen. Soms wel 10 x achter elkaar. Waar dit aan ligt weet ik niet maar ik ga dit onding terugbrengen!

Marco_65 05-06-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik heb de star 11 een maand in mijn bezit en ik was erg onder de indruk wat er allemaal mogelijk is met deze mobiel. Ik had nog geen touchscreen gehad maar ik blijf de vertrouwde toetsen (joystick) erg missen. Vooral omdat je soms wel 10 keer moet aanraken voordat het ding reageert(vooral met droge vingers) Dat is heel erg lastig met sms'en. Constant moet je controleren of het goed is.

De tweede ergernis is zodra je even op internet wilt. Om de haverklap krijg je de melding "onvoldoende geheugen" (zelfs al heb je geen actieve widgets!) De lettertjes zijn overigens haast onleesbaar en tekstterugloop kun je niet instellen.
Je moet dus vaak blijven vegen over het scherm van links naar rechts als je het wilt kunnen lezen.

De laatste ergernis dan maar.. Er zit een perfect luidsprekertje in dat het echter met de radio niet doet als je GEEN oortelefoontje hebt aangesloten! U leest het goed. Je moet het oording aansluiten om het luidsprekertje te kunnen horen??? Hoe komen ze erop vraag ik me af. Als je nog zin hebt kun je overigens wel gewoon Mp3 afspelen zonder oorgedoe.
En jammer dat ze hem niet met Android hebben uitgerust.

Pluspunten zijn er ook nog..

Bellen gaat uitstekend. De geluidskwaliteit is perfect. De batterij gaat lang mee en aan de contacten kun je diverse items koppelen en velden toevoegen voor overige gegevens. Hij maakt ook mooie foto's en redelijke video's! (Er van afgezien dat het touchscreen niet goed reageert) Als smartphone zou ik hem dan ook aan niemand willen aanbevelen.

Iemand_met_een_probleem 16-05-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Ik had dat probleem ook,

Maar dan gaf hij een pagina zonder iets erop weer.
Dan druk ik heel vaak achter elkaar op de vernieuwen knop en dan doet hij het automatisch.

Ik hoop dat dit jullie ook helpt.

Ik heb nog een vraag, weet iemand hoe het zit als hij dat zegt met games die speciaal voor dit type gemaakt zijn? Ik heb er een 4 gigabyte geheugenkaart in zitten; er is nog 3,5 gigabyte vrij maar toch als ik een game op wil starten zegt hij: onvoldoende geheugen.

B.V.D

lijnnug 15-04-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Voor een niet al te dure prijs is het een leuke mobiel. Wifi en bluetooth is erg handig en er zitten leuke apps op.
De foto's zien er goed uit. Je hebt wel een geheugenkaartje nodig. Ik heb zelf 4 gb erin zitten. Want zonder kaart geeft de telefoon al snel aan dat er onvoldoende geheugen is. Verder is het even wennen met de touchscreen toetsenbord.

John132 04-04-2011
Geschreven voor: Samsung S5260 zwart

Meest waardeloze telefoon die ik ooit tegengekomen ben. Bedieningsgemak is met dikker vingers een uitdaging. Het typen van tekst gaat super moeizaam. De handleiding is zo waardeloos Nu is de telefoon niet voor mij maar voor mijn dochter. Nu wil ze graag apps erop zetten is de telefoon niet eens geschikt voor samsung apps duh.... en als je al op internet gaat surfen ligt de telefoon er al na bezoek van 1 pagina uit (onvoldoende geheugen) Nee voor een nieuwe telefoon absoluut een misser en een teleurgestelde jonge dame van 11 rijker